schrijf je in
Ik wil niks missen van Coolbrand.
wit vinkje checkbox Coolbrand
Top!
Je bent er bijna, nog even een kleine controle.

Houd je mailbox in de gaten. Pas nadat je de bevestigingsknop hebt aangeklikt, ontvang je onze nieuwsbrief.

OK
Oeps! Het lijkt erop dat je wat vergeten bent in te vullen.
witte pijl links Coolbrand
dienst

Merkarchitectuur

Corporate brochure Teijin Aramid met producten Twaron, Teijinconex, Technora en Endumax
In een interactieve brainstormsessie op basis van archetypen gaan we aan de slag met jouw merk.

Werken aan een merkarchitectuur is als bakstenen stapelen: het moet logisch zijn opgebouwd om stevig te kunnen staan in de markt. Een goede merkarchitectuur zorgt dat jouw merk(en) op verschillende lagen logisch en herkenbaar is opgebouwd, zodat er heldere communicatie met de markt ontstaat. Aan de hand van merktypen en een analyse hoe dat een bijdrage levert aan jouw merk(en) kijken we hoe jouw merkarchitectuur is opgebouwd. Op basis daarvan gaan we met jou aan de slag om ervoor te zorgen dat je merkarchitectuur logisch wordt.

Een consistente merkarchitectuur zorgt voor betere communicatie.

Een logische en consistente opbouw van je merk(en) zorgt ervoor dat je beter communiceert met de markt. Maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Net als bij het merkportfolio, is je merkarchitectuur stroomlijnen soms een beetje pijnlijk, want ook hier is wegstrepen en keuzes maken onderdeel van het proces.

Wat kun je onder andere van ons verwachten?
  • We brengen je doelen in kaart.
  • We maken een inventarisatie van de bestaande merkarchitectuur.
  • We kijken hoe de huidige merkarchitectuur tot stand is gekomen:
    -  past de opbouw bij het moedermerk;
    -  is de opbouw logisch en consistent voor je markt;
    -  welke opgebouwde waarde willen we behouden?

Meteen aan de slag of eerst meer weten?

Andere diensten