Een merk bouwen we het liefst van binnenuit. We denken namelijk dat dit de enige manier is om een merk te bouwen: door verbindingen te leggen die intern door de medewerkers gedragen worden. Daarom beginnen we aan de binnenkant en bij voorkeur met de strategie. Dat doen we met één doel in gedachten: om het merk echt te leren kennen, zodat we een onderscheidend en herkenbaar merk kunnen bouwen dat betekenis heeft voor iedereen die ermee in aanraking komt, nu en in de toekomst. We gebruiken daarvoor drie blokken - strategie, design en activatie - die we elk afzonderlijk kunnen inzetten om je merk sterker te maken.
Een merk bouwen we het liefst van binnenuit. We denken namelijk dat dit de enige manier is om een merk te bouwen: door verbindingen te leggen die intern door de medewerkers gedragen worden. Daarom beginnen we als reclamebureau aan de binnenkant en bij voorkeur met de strategie. Dat doen we met één doel in gedachten: om het merk echt te leren kennen, zodat we een onderscheidend en herkenbaar merk kunnen bouwen dat betekenis heeft voor iedereen die ermee in aanraking komt, nu en in de toekomst. We gebruiken daarvoor drie blokken - strategie, design en activatie - die we elk afzonderlijk kunnen inzetten om je merk sterker te maken.
We dompelen ons graag onder in het bedrijf of het merk zodat we precies weten waar het voor staat. We willen de missie en visie – als die er zijn – weten om een beeld te krijgen van het nu én van de toekomst. Daarnaast maken we graag kennis met de mensen die het bedrijf tot het merk hebben gemaakt wat het nu is. Met dat als basis kunnen we jouw merk helder definiëren en de strategie scherp neerzetten.
Het bouwen van een onderscheidend merk begint met het innerlijk, de strategie, en krijgt vorm in het uiterlijk, het design. Samen vormen ze de unieke merkboodschap. Dit vertalen we naar een herkenbare visuele merkidentiteit die aansluit bij de definitie van het merk. In dit deel komen alle geschreven documenten tot leven door een gedegen en goed gefundeerde creatieve vertaling, zowel voor offline als online.
Geen enkel merk kan een merk zijn zonder ‘in the open’ te zijn. Waarom? Omdat het gezien moet worden om te kunnen bestaan, te groeien en succes te hebben. Dit is de stap waar we aan de slag gaan met offline, online en real life middelen om door middel van activatie een levend en betekenisvol merk te creëren dat in de hoofden van de doelgroep verankert.
We houden van direct contact en korte lijnen. We zijn niet het reclamebureau dat van moeilijke woorden houdt. We zijn een beetje eigenwijs en geven je graag – soms ongevraagd – ons advies. Dat doen we niet zomaar. Dat doen we om samen het beste te maken van jouw merk.